Vzpomínáte si někdo, jak vypadala reklama před rokem 1989? Reklama existovala, ale na co tak mohla dělat reklamu? Praha měla pár obchodních domů jako Bílá Labuť a Kotva, nebo DBK, což byl Dům bytové kultury. Pokud přijel někdo z Moravy tak se určitě do některého z nich stavil a reklama k tomu nebyla potřebná. Reklama, to byl pan Vajíčko, který reklamní blok uváděl a uzavíral a reklam nebylo mnoho, takže mezi vysíláním jednotlivých pořadů byly i televizní přestávky, kdy se nevysílalo nic. Koukali jste třeba na zvířátka.
Vše se změnilo po roce 1989. Televizní reklama nám poprvé předvedla prací prášky a hlášku: „Aby bílá, bílá byla“ tu znal každý. Reklama se ale brzy rozšířila i ve formě letáků do našich schránek. Začaly se stavět super a hypermarkety a bylo třeba s tím veřejnost seznámit.
A tak začal i v České republice boom reklamních agentur. Jenže do reklamní agentury bylo třeba pracovníky, kteří by reklamě rozuměli. Tomu se rychle přizpůsobilo i školství a vznikly nové obory. Reklama úzce souvisí s výpočetní technikou, grafickými programy, a tak mnoho dětí začalo tyto obory studovat.
Reklamní agentura vám vytvoří nejen webové stránky, což je pro podnikání základ, ale vypracuje vám komplexní řešení pro vaši reklamu. Letáky do schránek, ale i katalogy, nebo drobnosti jako jsou vizitky.
Reklamní agentura vás zviditelní i na sociálních sítích. Lépe řečeno, udělá průzkum trhu a reklamu zacílí na tu správnou sílovou skupinu. Je-li to mládež, zacílí na Tiktok či Instagram, ale pro seniory se zaměří na ty letáky přímo do jejich schránek nebo reklama v časopisech a novinách. Chystáte se se svou firmou na veletrh a očekáváte, že byste tam mohli zaujmout potencionální obchodní partnery? Nenechávejte nic náhodě a zajistěte si kvalitní reklamní agenturu, která vám připraví prezentaci i celý váš výstavní stánek.