Menu

Možnosti reklamy na internetu

0 Comment

Inzerce v online světě je v dnešní době zárukou úspěchu. Nezáleží na tom, jakou věc nebo službu chcete propagovat. Online reklama slouží jakémukoliv účelu. Díky správně zacílené kampani zvýšíte povědomí o své značce. Online reklama nabízí možnosti efektivně zacílit na specifickou cílovou skupinu vašich klientů.
muž s kávou a tabletem

Formy online reklamy

Nejznámějšími formami propagace jsou reklamy PPC (Pay-Per-Click). A reklamy na sociálních sítích.
Placená reklama PPC
V tomto případě platíte za reálnou akci uživatele, tedy za kliknutí. Po kliknutí následuje návštěva vašeho webu. V našich podmínkách bývají PPC reklamy koncipovány pro dva nejznámější vyhledávače. Google a Seznam. Konkrétně pro jejich služby Google Ads a Seznam Sklik.
Co vám tento typ placené reklamy přinese? Především zvýhodněnou pozici ve zmíněných vyhledávačích. Jako inzerent si zvolíte klíčová slova. A také cenu prokliku. Vaše stránky se tak zobrazí na předních sponzorovaných místech.
Cílená reklama na sociálních sítích
Nejvyužívanější sociální sítí z pohledu cílení reklamy je facebook. Možnosti propagování příspěvku jsou velmi široké. Můžete si velmi podrobně nastavit cílové publikum, kterému se vaše reklama zobrazuje. Platíte za dosah reklamy. Tedy za objem oslovených uživatelů.
Možnosti online marketingu nabízejí samozřejmě také další sociální sítě. YouTube, Instagram, Twitter, LinkedIn. Záleží pouze na vašem uvážení. Přemýšlejte o tom, kde se nachází vaši potenciální klienti.
graf, ruka se stylusem směřujícím k tabletu

Na co myslet, než zadáme online reklamu

Položte si základní otázky. Kdo jsou mí potenciální zákazníci? Kde se v online světě nejčastěji nacházejí. Jaký obsah chtějí sledovat? A co je přiměje kliknout na reklamní obsah?
Tip na závěr
Nezáleží na tom, kolik lidí přijde na vaši stránku, ale kolik z nich skutečně nakoupí. Výborný konverzní poměr je to, čeho chcete dosáhnout.